
Husbilar folk frågar efter, men ingen köper
Jag får ofta frågor i stil med: Varför är det ingen som tillverkar en plåtis på Iveco? Varför är det ingen som gör en riktigt

Jag får ofta frågor i stil med: Varför är det ingen som tillverkar en plåtis på Iveco? Varför är det ingen som gör en riktigt

Det är lätt att få intrycket att man bara kan inreda plåtisar på ett fåtal vis. Tillverkarna tycks i det närmaste klona varandras planlösningar. Men

Det här kan mycket väl vara den rymligaste sjumeters husbilen på svenska

Marknadens billigaste plåtis, med en prislapp som börjar på smått otroliga 549 000

Man kan tycka att husbilar sett likadana ut i decennier. Vita lådor

Planlösning, chassi, utrustning. Tre saker man som husbilsspekulant främst fokuserar på. Mina