Meny

Halvintegrerad

Adria Coral Supreme 670 SL

Uppdaterad på himla många punkter. Nya Coral har ingen av den tidigare modellens svagheter. Alla försändringar som gjorts är till det bättre. Hur ofta kan

Läs mer »

Knaus L!ve ti 650 MEG

Överraskningarnas bil. Med den nya instegsserien L!ve hoppas Knaus locka till sig den unga och aktiva kategorin husbilsfantaster. Just därför stavas namnet med ett utropstecken

Läs mer »

Ilusion XMK 650

Återkomst med mersmak. Spanska Ilusion har velat få fotfäste i Sverige en längre tid. Och med modeller som denna är de mer än välkomna. I

Läs mer »

Benimar Mileo 224

Halvintegrerad för sex personer! Benimar är den enda spanska deltagaren i husbilsbranchen. En lite fiffig och experimentel tillverkare. Och experimentlusten har lönat sig. I Peñiscola

Läs mer »

Chausson 718 XLB Welcome

För romantiska Europaresenärer. Det är lätt att avfärda testbilen som en dussinprodukt. Den ser ut som och kostar som de flesta mellanklassbilar. Men den har

Läs mer »

Bürstner Lyseo T744

Inget rullande sovrum! I normala fall tas halva bodelen upp av ett sovrum. Så icke i denna Bürstner, som helt saknar sovrum. Det har sina

Läs mer »

Adria Compact Plus SLS

Är slide-out en god idé? Adria Compact Plus SLS är den första kompakta husbil med slideout byggd i Europa. Är det fiffigt med slide-out i

Läs mer »

Niesmann+Bischoff Smove

Tänkt för två. Niesmann+Bischoff Smove är den första halvintegrerade “Linern”, om man ska tro på tillverkaren. Tre års designarbete har resulterat i nya lösningar och

Läs mer »

Malibu i440 och T460

Missar målet! Cartago Gruppen vill växa som tillverkare. Volymerna finns i de lägre prisnivåerna – mellanklass och instegsbilar. Att börja bygga billiga Carthago bilar låter

Läs mer »